Monday, September 29, 2008

Di Pagi Aidil Fitri - Doha

Duhai bonda.... duhai ayahanda....
dengarlah rayuan anakanda yang jauh di mata....
hari nie 30 september 2008 adalah hari diishtiharkan hari raya pertama di negara-negara middle-east nie. so kat m'sia masih puasa lagi lusa baru dorang raya. aku dan hubby masih tak tido lagi coz masih sibuk di dapur... aku baru jek lepas selesai masak daging satey... pastu hubby lak take over masak lodeh lak... hem sementara tu aku check email dan update blog aku nie yang dah jarang2 aku lihat dan hantar cerita. well program pagi nie... 7.30am pegi embassy solat hari raya n jamuan hari raya and after that gie beraya kat rumah kedutaan m'sia lak tah datok ape tah nama dia.... pastu balik. plan seterusnya tak tahu lagi. huhuhu..... rindu suasana kat m'sia terutama di kampung aku.... mak, abah... miz u and maaf zahir dan batin.
p/s: pada adik gud luck bro.... whatever ape yang akan terjadi adalah takdir dari Ilahi. kak zue doa kan kebahagian adik k...

No comments: