Tuesday, October 21, 2008

Life Much Better : )


Last thursday: Pagi tu aku dapat msg dari akak dia kata dia on skype sampai kul 12 malam (doha dalam kul 7pm). so pukul 6.15pm waktu doha aku msg akak ready online. so kitaorang borak lah dengan seronoknyer anak aku si daniea bercerita ngan auntie dia. aku rasa hidup aku semakin seronok kat sini. Tak macam masa first month dulu boring dan rasa menyesal berenti keje semata2 nak duduk doha. tapi sekarang dah lain aku rasa seronok pulak coz banyak aktiviti dan ramai org yang aku dah kenali exspeacially ex-boss hubby aku masa kat Time Eng. iaitu puan Marina now just call her Kak Marina.

Yesterday: Aku, gigie n kak anie gie gym. first time aku joint dorang saje nak mengisi masa boring kat umah ajek. Lagipun gym tu dekat jek tak sampai seminit dari rumah. lebih kurang sejam kat club house tu dari pegi gym kitaorang pergi ke tenis court lak tengok hubby gigie n kak anie main tennis. pastu aku, gigie n kak anie gie main pool lak hihihi enjoy tul lah. pastu balik umah lepas mandi n sembahyang isyak kak anie jemput kerumah dia ada bukak kedai kopi.... hahaha... shida n mizi pun joint.

No comments: